In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

zondag 22 juli 2007

En nog eentje..

-- Naam: Emma--
--Geboortedatum: 1 september
-- Geboorteplaats: vilvoorde
-- Woonplaats: zaventem
-- School: zavo
- Kleur ogen: bruin
-- Haarkleur: bruin
Lengte: 1.72 --
Links- of rechtshandig: links
-- Sterrenbeeld: maagd
#2
-- Je nationaliteit: belgische
--De schoenen die je vandaag droeg: Geen
-- Je zwakheid: voedsel, ..
-- Je angsten: -spinnen, hoogtes, openbare toiletten
- -Doel wat je wilt bereiken: ??
#3
-- Je eerste gedachten vanmorgen: Nog 5 min.
-- Het mooiste onderdeel van je uiterlijk: de bovenkant vam mijn handen tot aan de vingers
-- Bedtijd: niet
#4
-- Pepsi of Coke: pepsi max
-- McDonald's of Burger King: mc doh
-- 1 op 1 of groepsdates: 1 op 1
-- Adidas of Nike: adidas--
-- Lipton Ice Tea of Nestea: lipton--
--Chocolade of vanille: chocolade
-- Cappuccino of koffie: cappuccino
#5
-- Rook je: nee
-- Zing je: ja--
Douche je elke dag: ja
-- Vind je iemand leuk: nee
-- Denk je dat je van iemand gehouden hebt: ja
-- Wil je trouwen: nee
-- Geloof je in jezelf: soms
-- Ben je wagenziek: de laatste tijd wel
-- Vind je jezelf een gezondheidsfreak: allesbehalve
-- Heb je een goede band met je ouders: cv (vader niet)
-- Hou je van onweer: ja
-- Speel je een instrument: blokfluit(stoer..)
#6
In de afgelopen(of gewoon in juni) maand...
-- Alcohol gedronken: ja
-- Gerookt (tabak): ja
-- Drugs gebruikt: nee
-- Seks gehad: nee
-- Geshopt: ja
-- Een hele doos Oreos leeggegeten: nee
-- Sushi gegeten: nee
-- Op een podium gestaan: nee
-- Gedumpt: nee-- Gaan skaten: nee
-- Koekjes gebakken: nee
-- Aan skinny dipping gedaan: nee
-- Je haar geverfd: nee
-- Iets gestolen: nee
#7
Ooit...
Een spelletje gespeeld waarbij je kleren moest uittrekken: ja
-- Ontzettend dronken geweest: niet echt
-- In elkaar geslagen: nee
-- Winkeldiefstal gepleegd (?): ja
-- Jezelf veranderd om erbij te horen: nee
#8
-- Leeftijd waarop je getrouwd hoopt te zijn:Ik wil niet trouwen
Beschrijf je droomtrouwerij: lekkere taart(als ik moet trouwen)
-- Hoe wil je sterven: in mijn slaap
-- Wat wil je zijn als je volwassen bent: geen idee
-- Welk land of continent wil je het liefst bezoeken: europa, Amerika
#9
Bij een jongen:
-- Kleur ogen: maakt niet uit
-- Kleur haar: maakt niet uit
-- Kort of lang haar: lang
-- Lengte: gewoon groter
-- Kledingstijl: nonchalant of new rave(snobberig bij sommigen)
-- Beste locatie voor eerste date: alles behalve een pretpark
#10-- Aantal illegale soorten drugs gebruikt: /--
Aantal mensen die ik mijn leven toe zou vertrouwen: 3
-- Aantal piercings: /-- Aantal tattoos: /--
Aantal keer dat mijn naam in de krant heeft gestaan: euhm 1 keer ofzo
-- Aantal littekens op mijn lichaam: 20 ofzo
-- Aantal dingen uit het verleden waar ik spijt van heb: slecht geheugen

Ik tag arnella

Geen opmerkingen: