In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

zondag 28 oktober 2007

Digital ashes in a digital urn.



Ahahaha, er zijn nog grappige. maar het duurt lang om ze te uploaden.

7 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige foto!
ge ziet duidelijk dat arno er hard op heeft geoefent om zo doordringend te kijken

Anoniem zei

x: dan vertellen we de hele school da ge een stijve had van robbie in het zwembad
y: IK HAD DA NI !!


hahaha

Anoniem zei

Hij zegt dat hij er altijd een krijgt tijdens informatica.

Deze middag was 'em ook weer bezig of Robbie en over de 2 robin's

zegt hij, wrs is die gwn impotent ofzo.

Anoniem zei

wrm tijdens informatica?
arno ik vind het echt heel moedig van u da ge daar zou voor durft uitkomen.

Anoniem zei

Ik vermoed dat hij die Willems opwindend vindt. Of wrs zoekt hij gewoon aandacht. We kunnen hem wel afstoten van onze coole 'groet'. Hij kan die toch niet.

Anoniem zei

Deze middag was 'em ook weer bezig of Robbie en over de 2 robin's


ook dikke robin?

Anoniem zei

ja, vooral over de dikke robin.