In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

maandag 1 oktober 2007

We can breathe in space, they just don't want us to escape

Ik was me aan het douchen, mijn mascara loopt uit en ik lijk op een vuile emo. [Douchen is fijn, dan kan je even emo zijn.]Toen dacht ik, ik luister naar Enter Shikari. Eigelijk hoor je niet meer dan geschreeuw en soms eens I'd like to die. En I'd like to destroy your brain of gewoon yeah! Het is emo muziek. Maar ze zingen zo fijn. Ik haat emo's, ze zeggen dat ze depressief zijn en dat ze dood willen. Waarom springen ze dan niet van een brug? Helaas gaan er veel vuile emo's zijn op hun concert. Maar denk aan de act! En het is inderdaad beter dat we uit de pits blijven als paté komt.

Stand up, take a bow you have no reason to celebrate.

Er zijn zo van die sites die de redenen zoeken achter een liedje. Die mensen zijn kei dom. Er zit niet achter elke tekst een échte betekenis. Dus, nee, vera. Dat liedje van Meiko staat los van uw ininuatie over ____.

Kate Nash is onze inspiratie. Skeleton song. En als ge nog een keer, als die van wetenschappen erbij zitten iets zegt over het feit dat ik dicht, dan gaat ge meer dan een bloederige krab hebben op uw vinger. Olala. Katfight.

Geen opmerkingen: