In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

vrijdag 7 september 2007

For a broken girl.

Veertje, ik weet dat mr. DeP. je hart heeft gebroken. Hij moet je niet meer. Hij kiest voor mij. Maar er is goed nieuws: je hebt nu mr. C. Ik ben er voor je, dushi. Ik besef nu dat ik je ook gekwetst heb door je belachelijk te maken bij 'de schele'.

Mijn verjaardag was super! Ik heb beseft hoe populair ik ben bij de klas. Maar het mooiste kado kwam van veertje, een 'Belle en het beest' kaartje. Iedereen weet(of vera toch) dat ik Belle en het beest het mooiste Disney verhaal vind ter wereld. Ik hou vooral van het romantishe kantje. Het is idd. zielig dat ik bijna moet huilen van een tekenfilm. Met de coole quotes van 50cent, Arnella en 'Teelbal' ga ik nu het nieuwe jaar door komen. Dank u, veertje.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

omg, als belle toch naar de kamer van het beest gaat en daar de roos ziet!
kei spannends stuk !



of nee, toch niet...

Nickolas

Anoniem zei

nee!deP kiest voor niemand.(gij waart belachelijker dan ik)
wie is mr c??

ouh de schele.
ik geef altijd de beste cadeaus.
(ik moet btw nog iets kopen,besef het nu pas)
en die fuck's zijn brutaal emzz, da zijn we ni gewend!!

Anoniem zei

mr.c is Cort..