In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

dinsdag 7 augustus 2007

Jesus Christ on a fucking stick =O

Ik ben te populair, vera blijft me maar taggen en taggen. Ik vind dit niet leuk. ik kan haar nooit taggen..ofwel Haha, mmesterlijk idee, ik ga een taglijst zoeken. En hierna stop ik met vragenlijstjes.

Ben je verliefd? Nee
Ben je moe? Nee
Ben je ongesteld?Toevallig wel, ja
Ben je hongerig?Altijd
Ben je blij?wrm niet?
Ben je stout geweest? hihi ja..
Ben je aan het eten? nee
Ben je mooi?Ik ben niet lelijk maar mooi..kweetniet(klinkt btw ook zo arrogant) maar heb echt geen idee
Ben je klein?Nee
Ben je groot?1m72
Ben je geiriteerd?ja, op mijn domme trage pc.
Ben je met school bezig?nee
Ben je lief voor je ouders?moeder= ja Vader= Geen contact, dus ja en nee
Ben je van je fiets gevallen? Ooit, ja
Ben je gekwetst? Fysiek, ja emotioneel, Wie niet? Maar in elk geval niet erg :P
Ben je naakt naar school gefietst? wtf..
Ben je welleens flauwgevallen?Vaak
Ben je een vreetzak?Ja
Ben je bang voor mij?VRESELIJK
Ben je dronken?Nee
Hebben je ouders je ooit geslagen? Ja
knap je af op een jongen die:
drugs doet?Neeee
Veel ouder is dan jou?hoeveel ouder? 1,2,3 is okee
een drankverslaving heeft? neee
problemen heeft?nee, zolang hij maar niet emo is.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

ouh neeeeee hij heeft een lief.
hij heeft rijpere meisjes nodig.

zoals ik

Anoniem zei

Situatie: Koppel
jezus ik heb da wijf gevonden.
precies een slet van 10 jaar.

en ik heb mijn garagejongen al een tijd ni meer gezien..//