In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

dinsdag 14 augustus 2007

Our tent, the history



Vera vond een tent op straat, op een namiddag(gisteren) zijn wij die gaan ineensteken in het park. Het is onze tent, het rokershol is de naam. Het was veel werk maar na het flippen, lachen en mijn leidersinstinct is het geluk. De tent is zalig!





Vera die voor de eerste keer de tent binnenstapt


Ik die de constructie ineensteek (en terwijl zwaarRRR nadenk!)



Vera kan er maar niet aan uit? Hoe gaat de tent open?












Met de vieze wijn, chips, saus op de picknick




Vera wou persé een sfeerbeeld trekken.







Ogen gesloten: ze geniet intens van de vieze wijn(vera drinkt alles waar vanaf 1% alcohol inzit.)








Nog altijd niet in de tent geraakt..


OKEEEE, ze is binnengeraakt!

1 opmerking:

Anoniem zei

ahahaha mijn haar is ros.
doet die foto van mij en de fles weg!