In the mood for passive agressive

I'm not a vegan and I have had sex, so some hard-line kids tried to kick my ass. If you're not like them they want to clean your clock they're nothing but a bunch of jocks!
They're anti-choice, they're fascist youth, their songs all sound like metal tunes!
Hahahaha I've been told emo songs are deep, which translates into really weak!
All they ever do is cry, did something get caught in their eye? I just can't understand it all, even I don't always bawl..
Boohoohoo.. my girlfriend dumped me and I'm really really hurt...

woensdag 22 augustus 2007

What would scooby do?

Ik zit met een dilemma, vandaag gaan we weer naar W-vl. (olée). Morgen en vrijdag zijn er andere dingen te doen en maandag moet ik naar de tandarts. Dinsdag vertrekken we naar Knokke maar ik heb dus geen tijd om met Veertje af te spreken. We willen 'het hol' een persoonlijkte toets geven voor we de kust gaan onveiligmaken in Knokke, we willen daar kamperen op het strand. Al die oude viswijven haten ons toch al door vorig jaar. Van de "cesoirjongens" nog niet te spreken..of dat kind in die buggy of die gekke vrouw in het ijskraam. En natuurlijk de gocar-rellen! Oooh, al die geile toeristen, (niet de dikke vieze mannen ofzo, btw). We vallen vaak laag maar toch niet zo laag.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

ooo de gocar-rellen dankzij mijn rijvaardigheid.
hahaha toen ik tegen die baby was gebotst. of toen we het hele fietspad blokkeerde.
ahahaha de cesoirjongens.
EMMA WOU DE DIKKE ROSSE JONGEN.

Anoniem zei

CORRECTIE: hij wou MIJ!